Selam kizlar ben 3 yildir evliyim hic hamile kalmadim bu zamana kadar son adetim Nisanin 5 i olmusdum 2 gun once olmadigimi fark etdim test yaptim aninda 2 kirmizi cikti ve dun gece cok az lekelenmem oldu sabahdan beri ama hic biseyim yok sizce ardi gelirmi ? nolur yardimci olun aramizda boyle olupda bebeyini kucagina alan varmi 😔 cevaplarsaniz cok sevinirim