Sumiire Yildizparlak canım normal bende ilklerden dokunamıyodum 2. Tremesterde gecti ama için raht etsin dşyosan acile gidebilirsin
Deletedmom7373700 Yildizparlak olan her belirti 9 ay boyunca sürmüyor ki zaten. Değişiyor kişiye göre. Benim de ilk başlarda aşırı hassastı. Parmak ucumla dokununca bile sızlıyordu. Şimdi azaldı ağrısı.
Yildizparlak Sumiire canım geçti derken kayboldu ve yine oluşmadi mi benim arada kaybolduğu oluyordu ama böyle uzun süreli hatırlamıyorum
Sumiire Yildizparlak 30.haftadan sonra birdaha geldi hassasiyet ama cok farklı bişeydi o yani doktununca istekli oluyodum diyim sana hatta korkmustım cocuk emerkende Boyle olur falan diye cok sukur gecti öyle olmadı