Kızlar adete 4 gün kaldı. Eğer hamile kalamazsam hemen adetin 3 günü aşılama işlemlerine başlıycaz hem heyecanlıyım hem korkuyorum . Nelere dikkat etmeliyim nasıl olacak vs çok stresliyim daha önce hem kürtajım hemde kimyasal gebeliğim var phtılaşma için ecopirin d kullanıyorum