Kızlar 37 hafta 2 günlük gebeyim az önce tuvalete gittiğimde az bir şekilde sümüksü kan vardı kilodumda peceteyle sildim pecetede kan oldu doktorumu aradım Nisan kanaması dedi gelmeme gerek var mı dedim yok dedi bebek hareketlerini takip et ve sancin olursa gel dedi korkuyorum ilk gebeliğim bebek mi geliyor acaba