Sahinleylaa korkma hic aynisini bir kac hafta once yasadim. 2 ayri doktora gidiyorum tshim 4.1 gibi birsey cikmisti doktorum dahiliyeye gorun dedi bence Birsey olmadigindan gorunmedim ikimci doktorumla randevum vardi bir hafta sonra oda tshi gorunce hemen dahiliyeye gorun dedi gittim 25 mglik ilac ve dunya kadar tahlil verdi... bir kac gun once kan tahlili yaptirdim tiroidim 2.5 olmus ve ilk kez devlet hastanesine gittim ordaki doktor tiroidin normal biz tiroid hastasi degilseniz bu degerlerde ilac vermiyoruz dedi =) gunlerce uzulmustum bos yere bebegime ya zarar verdiysem diye sakin ayni hataya dusme olurmu sevgili doktorlarimiz cildirmis ne derse yapalim ama rehavete kapilip findiklarimizi uzmeyelim