ramonun_annesi Kizlar mide bulantısından kalkıp ayakta bile dolanamiyorum prilam Dr kullandığım halde boş çok kötüyüm bişey yiyip içemiyorum siz başka ne şekilde bunu gideriyorsunuz üstelik iki gündür çok feci vücudumun her yeri kaşınıyor kaşımaktan yara yaptım lütfen yardımcı olur musunuz 😔😥
Turkolog12 ramonun_annesi ay bu ben son bir kaç gündür bu kadar kötü olmamıştım mide bulantisindan kusmaktan adeta rezil bir haldeyim karnım ve göğüslerim aşırı derecede kaşınıyor ve daha 12+2 haftaligim 🤦
nje Ben hemşireyim,bildiğim kadarıyla bizimde uygulama yaptığımız alerji ilaçları var gebelere zararı dokunmuyor. Doktoruna görün ve alerjin için serum önerebilir. Not:Alerji ilaçları aşırı uyku hali yapabilir bilgin olsun 😘
nje ramonun_annesi gerçekten bazı doktorları anlamıyorum o kadar tuhaflar ki,birebir şahit olduğum çok şey var. Doktorun genelde nasıl bilmiyorum ama kaşıntın ciddi boyuttaysa başka bi doktora daha gidebilirsin çünkü kaşımak bir süre sonra cilt bütünlüğünü bozuyor
Zeynppppp Aynı şeyleri bende yaşadım aynısı hala aynı bulantı hapı içiyorum dahiliye doktoru bulantı hapını değiş dedi bana ama günde bi iki çilek yemiştim sanırım bulantı bastırsın diye alerji yaptı bana hapı bırakıncamı artık bilmiyorum aynı hapı prilamı tekrar kullanıyorum kaşıntı alerji hiç yok haptanda değilmiş alt ast falanda temiz çıktı 🤦🏻♀️ Kan tahlillerindede sıkıntı olmadı hamilelik sorunları işte 🥺
ramonun_annesi nje benimde sürekli uykum geliyor valla hemde sabah akşam uyumak istiyorum ama oğlum var 8 aylık pek uyku yok 😞
ramonun_annesi nje ya açıkçası doktor yumurtalıkların Yavaş çalışyr demişti tedavi oldum tüp bebek bile yapacaktık ilkinde 3 yıl sonra hamile kalınca bende bu kadar erken olacağını düşünemedim ☺️🤭
nje ramonun_annesi tedaviden sonra tüpler açılıyor hamile kalmak kolaylaşıyor 👌🏻 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 😘
ramonun_annesi nje amin canım sağolasın canin allah hepimize hayirlisi ile kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❣️🥰
ramonun_annesi Turkolog12 valla benim heryerim kaşınıyor inan artık ağlayacağım dayanılmaz bişey üstüne mide bulantısı ayrı bişey yiyemiyorum eşimde kiziyo kendini zorla bir yerde düşer bayilirsin açlıktan diyor işte hamile olmayan anlayamaz 😃
Turkolog12 ramonun_annesi 4 kilo verdim 😅 mide insanın ikinci beyni derler ya gerçekten öyle Allah’ım ne olur artık geçsin diye dua ediyorum 🤲
ramonun_annesi Turkolog12 ben geçen sene ki hamilelikte 9 ay çektim valla tam 9 ay düşün yani doğuma kadar geçmedi