Herkese merhaba kızlar.. sat 24 mart diye gruplarda yorum atıyodum belki göreniniz vardır. 7+1ken cuma günü bazılarının önerisiyle Medipol Saadet hanıma randevu aldım. Önceden bi düşük iki biyokimyasal gebelik geçirmiştim. Düzenli bi doktorum olsun dedim. Cuma günü normal randevuma gitti . Ne akıntı ne leke ne de ağrı… hastaneden içeri adımımı attığım gibi kan boşaldı. Kesin düşürdüm dedim. Saadet hanım hemen ilgilendi. Kese bebek yerindeydi. Kalp atışı da vardı. Ama çok yoğun kanamam vardı. Prolutan sanırım yüksek doz iğne ve ilaçlar serumlarla yatışa aldılar beni hemen. Kanama durdu,şuan sadece lekelenme var. Bi hafta sonra kontrole gidicem. Sanırım devam etse de ilaçlar iğnelerle geçen bi gebelik olacak. Böyle hamile kalıp sağlıkla ilerleyen var mı acaba? Birwz uzun oldu kusura bakmayın ama içimi de dökmek istedim. Bu arada Medipolü ve Saadet hanımı önerenden Allah razı olsun. hem hastane hem hoca o kadar iyiydi ki. Böyle riski olan /olup geçen yorum yaparsa çok mutlu olurum