Kbr_94 11+4 haftaligim sabah uyandığımda yoğun bı kahverengi akıntı gördüm hala da devam ediyor bı 10 gun once daha yaşamıştım ama o daha hafif olup 2 3 günde geçmişti bu sanki adet öncesi yaşanan akıntı gibi yasayanlariniz var mı acaba
Siner Kbr_94 bazen olabiliyor gebeliklerde. İlk gebeliğimde benim de olmuştu doktora ağlayarak gitmiştim doktor sakin ol dokuz ayını kanamayla geçirenler var demişti. Siz de sakin olun ama acile gidin bence hemen. Düşük önleyici iğne yapıyorlar
FatmaNur_27 Kbr_94 bende yaşiyodum doktorum Progestan ve düşük önleyici iğne yazdı nolur nolmaz doktorunuza görünün
caglaolmeZ Kbr_94 benim de olmuştu canım progestan fitil ve proluton iğne verdi düzeldi şükür sen de git aksatna
Sinemm88 Doktora gidin 🙏 Belki progestan verir o akıntıları önlüyor diye biliyorum. Bende olmadı ama ablamda olmustu, kendini cok yordugu zamanlarda özellikle akıntısı oluyor hep
Kbr_94 Bugün pazar acilde de çok bakmıyorlar doktor yok diye ne yapacağımı şaşırdım doktoruma yazdım cevap bekliyorum daha öncesinde böyle endiselenmemistim ama bu daha yoğun olunca insan bı tedirgin oluyor