Ben istanbulda yaşıyorum ama galiba doğuma ailemin yanına sakaryaya gidicem ve adatıpta doğurucam. Adatıpta doğum yapanlar tecrübelerini anlatabilirler mi? Hastane, doktorlar, ebeler nasıl?? İlgililer mi? Her şey iyi geçiyor mu? Hangi doktor doğumunuzu yaptırdı ve nasıl geçti?