Kızlar merhaba;
30 haftalık gebeyim. İlk gebeliğim. Belki saçma bir düşünce olabilir ama annelere sormak istiyorum. Bebeğim gece saat 12de çok hareketli gün içerisinde olmadığı kadar. Bir de sabahları ben yeni uyanınca. Doğduğunda da bu şekilde mi oluyor merak ediyorum. Bu saatte bu enerjin varkeeen doğunca işimiz var falan diyorum hatta 😊 Ultrasonda elleri hep yüzünde. Doktorum doğunca da elleri hep yüzünde olacak bu alışkanlığı unutmuyorlar demişti. Uyku da mı aynı şekilde merak ettim fikirlerinizi almak istedim uzun oldu kusura bakmayın 🫣