Canım ben de çok çektim her gün başım agriyodu. Günde iki tane parol içtiğim oluyordu. Sürekli yatmaya baslamistim artık. Doktoruma anlattım sağolsun büyük bir ihtimal magnezyum eksikliğinden olabilir dedi ve oceanın kalsiyum magnezyum vitamini var onu verdi. Kullanmaya başladıktan bir kaç gün sonra baş agrilarim kesildi hakikaten. Şükürler olsun. Çok çektiğim için hemen yazayım dedim. Sen de doktoruna bir danış istersen.