Lapatya5493 Anneler bu benim ikinci gebeliğim 14 haftalık ilkinde hiç böyle olmamıştı hiç farketmeden baya idrar kaçırıyorum bu normal mi ya
SbhtYlmz Lapatya5493 bnde 14 haftalık hamileyim evet malesef bnde aynı durumdayım hapşırırken kaçırıyorum hatta şuan böyleysem daha ileriki haftalarda ne olcak die kara kara düşünmeye başladım
Sinemkarq Mucizex ya bende kusarken kaçırıYorum kusmalarım da hala bitmedi sokağa çıkmak istemiyorum bu yüzden deli oluyorum
Anne12 Lapatya5493 SbhtYlmz İlk haftalarda benimde öyleydi kusarken çok fazla hapsırırken az az kaçırırdım. Kusmalarim geçene kadar açıkçası evden çıkmadım. Hapşırma içinde hapsırıcagim zaman bacaklarimi çapraz yapınca kaçırmam az oluordu veya hiç olmuyordu. Şuan 33 haftaligim ilginç gelecek belki ama artık kacirmiyorum belkide kontrol etmeyi öğrendim.
ozlemmmm6161 Sevinc72 bizim evde kim hapşırsa diğer ev halkı kalk donunu değiş diye gülüşmeler oluyor 😂😂😂😂 ben de aynıyım 🤣
Mantosuzmadonna İlkinde normal doğum mu yapmistiniz kaçıranlar? Ben normal yapmıştım bunda da hasta oldum öksürük nöbetlerinde kaçırdım kaç defa 30 haftalık hamileyim
Lapatya5493 Sinemkarq ben gece yatarken bir tane içiyorum sabah kalktığımda da bir içiyorum yolculuk falan yapmazsam eğer yetiyor bana
Mantosuzmadonna Benim ilk doğumdan sonra sadece spor yaptigimda ziplarken kaçıyordu bu hamileligimde hasta oldum oksurdukce kaçıyor moralimi çok bozuyor bu durum doktorum mesanen kaymış dedi doğumdan sonra ameliyat gerekebilir dedi
Lapatya5493 Mantosuzmadonna aaa çok üzüldüm inşanlah ameliyat a gerek kalmaz benimde ilk hamileliğimde son aylarımda oluyodu ama bunda çok çabuk başladı bende şaşkınım
Sevinc72 ozlemmmm6161 benim kızım 2 buçuk yaşında daha bezi bırakamadık eşim de diyor analı kızlı bez almak lazım hep size 😂😂😂