Son adet tarihine göre 11-12 hafta civarı hamileyim ancak doktorun ultrasonda hesaplamasına göre 8+3 teyim geç dölme olma olasılığı olabilir fln bunları biliyorum zaten ancak sorum şu bu dönemlerde hiç aniden tuvaletiniz geldiğinde veya tuvalete o an gidemediğiniz,tutmak zorunda kaldığınızda bebeğin olduğu bölgede ve tuvaletinizi yaparken, yaptıktan sonra bir süre ağrınız oldu mu? İlk hamileliğim olduğu için bir çok şeyde bilgi açısından sıfırım ama ne teyzelerimde ne de çevremde hamile olduklarında bu problemi yaşayanı görmedim. Peki siz?