1Emine Bildiğim kadarıyla eriğin tek başına tüketiminin bağırsak bozma haricinde bi zararı yok fakat tuz tüketimine dikkat etmeniz gerekir.
scentburcu61 GunelAbu ödem probleminiz olabilir tuz tüketimi bu dönemde dikkat edilmesi gerekiyor el ayak şişmesi yaşayabilirsiniz yaz meyvelerini bende çok seviyorum erik bende yiyorum ,çilek ,şimdide karpuza geçiş yapmak istiyorum 🫶
Acemianneee08 GunelAbu tansiyonunuz çıkabilir ve buda bebek için çok zararlı . Eriğin bir zararı yok ama tuzla tüketmeyin benimde 17 haftayken tansiyonum çıktı 32 hafta oldum hala tansiyon ilacı kullanıyorum dikkat etmenizde fayda var