Suleyalcn Kızlar merhaba 7. Haftamdayım fakat şuana kadar çok hafif mide bulantım oldu birkaç gün ve şimdilerde hiç yok normal bir durum mu? Bebeği görmeye ve kalp atışını dinlemeye bu hafta gideceğim.
Minikkedisila Suleyalcn bende aynı durumdayım 5 +3 teyim 1-2 defa hafif bir bulantı gibi bir şeyim oldu daha da olmadı. Keseyi gördüm kalp atışını henüz duymadım bende endişeliyim
Suleyalcn Minikkedisila Bende bu konuda biraz endişe ettim ama sanırım boş gebelikte de hamilelik belirtileri aynıymış o yüzden içim biraz daha rahat normalde de çok hassas değildir midem sanırım onunla alakalı.Bebek sanırım 6 veya 7. Haftada görünüyor endişelenmeyin 🙏🏽