Asel477 28+3 günlük hamileyim dun aksam gogsumden sut geldi ama yoğun değil, bu durumu yaşayan var mi bu haftalarda
Baldandamla Asel477 Yaşayabilirsiniz sıkmayın sütü uyarilinca doğumu tetikler filan deniliyor ama korkmayın benim de gelmişti ilk gebeligimde
Bebisiannesi Asel477 benimde geliyor hatta bazen nemli olduğunu hissediyorum sıkma deniliyor sadece normalmiş ben de erken doğumdan korkuyorum rüyalarıma geliyor artık süt gelmesiyle daha da tedirgin oldum açıkçası