Benimde 13. Haftada böyle iş yaptığım zaman ağırmaya başladı. Uzanıp dinlenince geçiyor ama. Bence normaldir yaa sonuçta rahim büyüyor belimize de baskı yapabilir belki. Tabi yine de doktorumuza sormak en doğrusu. Bende randevumda soracağım bu durumu.