Ranammmm Derinok 3 gün gelmedi benim de mama verdik şırıngayla biberona izin vermediler göğsünü sıcak suyla yıka bebeği sürekli emzir sütün insin☺️
user124578 Derinok benimde 3. Gün geldi her türlü şeyi yedirdiler gelsin diye hangisi işe yaradı anlayamadım o yüzden ama bence gelesi varmış 😅
Pinaray0309 Derinok canım bnm de 3. Günüm bugün evde ilk günümüz doğumdan sonra 1 damla bile gelmedi ama inatla en az boş boş 25 dk emzirdim sonra mama verdi hemşireler şimdi az Az gelio gelmese bile emzir mutlaka 2 saatte bir yavaş yavaş acilio kanallar masaj yap bol bol
SerraveAnnesii Sezaryen doğum yaptım ikinci gün sütüm geldi. Bol bol emzirdim göğüslerim boş olmasına rağmen hep emzirdim bebeğim çeke çeke sütü indirdi. Bol bol emzirin sütünüz gelecektir