Nzl_1999 ben aksamı bekledim iyi ki beklemişim sancım düzensizdi ama merak ettım çocuğa bse olur dıye gittim acil oyle kalabalıktı ki hiç boylesı olmadı dedıler suyu gelen mı dersın kanaması olan mı sancılı herkes dogumhane doluymus gelenı yatırıyorlar mecbur normalde odalar tek kısılık cıftlemişler ayy iyice gerildim mi sancı mancı kalmadı nst bagladı ıyı görünüyor ıshal kusmaya serum verdı bda nst yaptı sancı cıkıuo ama yeterlı deıl acıklık 1 cm suyu falan ıyı cok şükür gece bir eve zor düştük agrı kesıcıde yaptı heralde seruma misler gbi uyumusum şimdi uyandım çok şükür orda dogurmadım ya 😅bir yandan üzülüyorum saatlerce bosuna mı uğraştık dıye bır yandan sevındım o gece doğursam psikolojik olarak bda kendıme gelemezdm