Nurkck6 Merhaba güzel anneler nerdeyse 9 ay oluyor dogum yapalı çokta dikisim yok aslında ama regl oldugumda ağır bisey taşıdığımda veya taharet yaparken çok ağrım oluyor yaşayan var mı