Hastaneye gittiğinizde barkod alıp ücret ödeyeceğiniz zaman sendikaya bağlı olduğunuzu söyleyin onlar sendika kimlik kartı istiyorlar oraya işliyorlar. Bi dahaki gittiğinizde tekrar kart göstermenize gerek kalmıyor indirimli Bi şekilde işlem yapılıyor.