Bugün nst ye girdim sancim çıkmadı hiç fakat az önce uykudan uyandım karın ağrısı gibi böyle belimden giren bir ağrı yok ama karnımda regl olcakmisim gibi ağrı giriyor anlık vs
Sizce yalanci sanci mi oluyor kızlar bu 😮💨🤔 Bugün çok yürüdüm Bi de kendimi mi yordum ne bilmiyorum da belden giren bir ağrı yok sadece karnımda ağrı var