Kızlar pcos hastasıyım ama adetlerim son bir senedir çok düzenliydi 28 günde bir olurdum bat 7 mayıstı ama hala adet olmadım bu sabah yine test yaptım negatif 10 günlük gecikmem var ama testte negatifi görüyorum silik çizgi bile yok sizce geç döllenme olabilir mi yoksa pcostan dolayı mı adet olmadım kafam çok karışık test 10 gün gecikmeden sonra pozitife dönebilir mi ? Üzüntüden mahvoldum günlerdir eşimde çok istiyor