Aleynatekin İlk hamileliğimde hiç böyle bişey yaşamadım 2. Hamileliğim aniden oturup kalkarken yada yataktan dönerken sanki kesem yırtılıyormuş gibi hissediyorum canım çok yanıyor böyle bişey yaşayan var mı neden olur
KkubraOz Aleynatekin 16. HaftDayım bende de aynı oluyo otururken kalkarken yatakta dönerken anlık çok keskin bi acı gelip gidiyo ama normal sanırım
Mavidunyamm Aleynatekin evet evet bende de oluyor sanki içimde bir şey geriliyor kopuyor gibi. 19+1 im bende
Novaa Aleynatekin Ben 19+1 im hala alışamadım bir anda kalkınca vs anlık yırtılma gibi bir his oluyor. Normal olduğunu düşünüyorum.
Oozzee 3.ye hamileyim, hepsinde de dediğin şeyi gebeliklerimin başından sonuna kadar yaşadım. Normal, oluyor öyle.