Merooo Merhaba herkese 🎀 Ben hamileliğimi özel hastahane takibinde yapıyorum ve çalışıyorum. Çalışmaya devam etmem icin çalışabilir raporu almam gerek fakat doktorum yok. Devlet hastahanesinde çalışır raporu alınıyor mu internetten cok baktım hic birsey yazmıyor. Normal devletin kadin doğumundan çalışır raporu alan varsa bilgi rica edicem 😊
Bebisiannesi Merooo Bende cuma günü aldım çalışabilir raporu, doktorunuzu arayın aynı hastanede başka bir doktora yönlendirsin eğer 32 haftasaysanız rapor yazılmadığı sürece sizin izninizden düşecekmiş doktorum bana öyle söylemişti o yüzden hemen aldım. Doktorunuza danışın ne yapılması gerektiğini maalesef devlet hastanesi insanı çileden çıkarıyor
kelebek_17 Merooo alınır tabiki. 32+0 da mutlaka almaya çalışın. ben kovid olduğum için 32+1 de almak zorunda kaldım, bu nedenle sgk sistemi çalışamaz raporunu da 37+1 de verdi. 37+0 da ayırmadı doğum iznine.
Fadimeckrr Alınıyor normalde ama kendi doktorunuz olmadığı için iş akışı nasıl olur bilemedim 😶 Randevusuz gitmemeye çalışın birde çok yıpratıyorlar , bekletip azarliyorlar . Ayrıca takipte olduğunuz hastanede başka bi doktorda yazabilir raporunuzu .
Merooo Bebisiannesi Evet sadece rapor icinde baska doktora muayne parası vermek istemedim bundan sebep sordum canım