mutluanne2 Tansyonum tuzlu ayran içmeme kafamatuz dayamama rağmen hala 8/5 başım dönüyor kafam ağır gibi ne yapa bilirim
Lisya mutluanne2 En başından beri düşük tansiyonum var doktorum düşük tansiyondan korkma yükselirse sıkıntı yaşarız demişti tabi sizde farklı bişey olur mu bilemedim kötü hissederseniz doktora danışın derim, çok geçmiş olsun
Seyda_66 Biz 7 Aylık olduk hala benimde tansiyonum düşüyor hata bir çok yerde de bayılmışlığım oldu düşük tansiyon korkutucu ama tehlikeli değil doktorumda bu durumun normal olduğunu söyledi bağışıklıkla alakalı