gul06_ aynen bu durumdayım bende. Balkonum küçük. Dışarı asmayı sevmiyorum çünku binadaki insanlar çokfazla silkeleme işlemi yapıyorlar. Evin içinde de dediğiniz gibi o nem ve kokusu oluşuyo. Fikirleriniz için teşekkür ederim. Bebişiniz de hayırlı olsun 🌸♥️