[silindi] Kızlar 9 haftalık hamileyim . Bugün hayatımın en kotu günüydü kavgalar ağlamalar kasılmalar mahvoldum. Karnım az ağrıdı ama hiç kanamam olmadı. Bir damla bile olmadi. bı sorun olur mu diye korktum biraz uyuyamadım korkudan kanama falan olursa diye . Kanama olmadan düşük olmaz demi 😔
Busraozzz [silindi] yani bir evladım var ve basıma böyle birşey gelmedi ne desem yalan olur ama iyi düşün pozitif düşün uyumaya dinlenmeye çalış zaten yeterince yorulmuşsun Allah’ın izniyle bir şey olmamıştır belirti olur diye tahmin ediyorum
Busraozzz [silindi] şimdi internetten belirtilere baktım Kanama yada lekelenme Karnınızda yada belinizde ayrı Şiddetli karın ağrısı Ateş bulantı kusma yazıyor
Nuraslanklc [silindi] olmaz tabiki ama yinede bi doktora görün düşük yaşadım kanamayla başladı ağrı sızı olmamıştı ama herkes aynı olmayabilir başka ihtimallerde olabilir yani sonuç olarak doktora görünmende fayda var
Serifedayan [silindi] sizin için üzüldüm canım inşallah daha mutlu olacağın günlere yakında kavuşursun ben 2 kez düşük yaptım ve ikiside kanama işe başladı ağrın varsa kanaman yoksa bol bol dinlen kanaman olursa hemen doktora git
[silindi] Busraozzz canım korktum kanamam hiç olmadı ağrım aşırı olmadı ama . Çok hirpalandim mahvoldum.
Busraozzz [silindi] dediğim gibi uyumaya çalış pozitif düşün elini göbüşüne koy ve onunla hayal kur kafanı boşaltmış hemde dinlenmiş olursun geçmiş olsun ❤️
[silindi] Busraozzz yaa canım çok teşekkür ederim gerçekten bu uygulamada insan kendi ailesinden görmediğini yabancı insanlardan görünce çok mutlu oluyor ♥️
[silindi] Az bel ağrım az karın agrim oldu öğlene doğru. Ama bende kanama olmadan düşük olmaz diye tahmin ediyorum inşallah öyledir 😥
Busraozzz [silindi] dediğim gibi kötüyü çağırma dua et eğer için rahat etsin istiyorsan bi acile git derim
[silindi] Nuraslanklc `canim ağrım her zaman ki gibi oldu fazlası olmadı da kanamam yok diye içim az rahat 😔
[silindi] Serifedayan amin canım inşallah , Allah herkesi mutlu etsin herkesi , insanın kendi anasından babasından kardeşinden fayda yok insana , kanamam olmaz inşallah sabaha kadar , korkudan uyumadım yoksa ben 10 da uyumustum 😔
Nuraslanklc [silindi] strese bağlı olabilir ağrı ama bilmiyorum ben olsam giderdim acile ne bileyim çok pimpirikli bi insan değilim ama düşük yaptığım da 9 haftalıktı evet kanaman olmayabilir ama git bi için rahat etsin ne olur ne olmaz seni korktumak için söylemiyorum birşey yoktur sanmıyorum ama bence git yani doktordan duyar rahatlarsın düşük yapma korkun var gibi geldi böyle düşünüp strese girmezsin doktor kontrolü sonrası 🥰 yada gitmezsende kötü düşünceleri at kafandan ve hiç birşey sen ve bebeğinden önemli değil o hissediyor senin üzüntünü sevincini kötü ruh halini ona yansıtma etkilenmesin minik tırtıl ❤️ lütfen mutlu ol bebeğini sevgiyle mutlulukla besle ve diğer herşeyi bir kenara bırak güzel anne 🥰
Serifedayan [silindi] kimse için canını sıkmaya değmez canım olan yine sana oluyor bak onlar şuan mışıl mışıl uyuyorlardır sende yat uyu dinlen onlar keyiflerine bakıyorlarsa sen niye bakmayacaksın kendin için değil yavrun için uyu en azından
[silindi] Nuraslanklc çok teşekkür ederim sabahtan beri kendi ailem yüzünden yasamadigimm kalmadi bu dediklerin ilaç gibi geldi bana ♥️♥️♥️
Nuraslanklc [silindi] bak o dertten bende de var maalesef ki benim mutlu günümde de kötü günümde de yanımda olmadılar bende birşey paylaşmıyorum eğer sana kötü geliyorsa biraz mesafe koy yine söylüyorum sen artık bir annesinnve önceliğin sen ve bebeğin olmalı başka şeylere üzülüp canını sıkma gerçekten değmiyor 🥰 doğduğunda zaten istesende sıkmazsın canını yavrunun yüzüne bakınca için dolup taşıyor çünkü sevinçten amaaaaan boşver gamsız ol işte etrafa ❤️uzun uzun da yazıyoeum ama bu günlerinin tadını çıkar gerçekten anneliğin her anı mükemmel ve insan hiç birşeye doyamıyor bir doğursam diyoruz doğuruncada ay doğmadan da ne güzel di diyor insan 😁her anını en güzel şekilde yaşa tadı damağında kalsın kuşum ❤️
MinnieMouse [silindi] her ne yaşadıysan sakinleş dua oku suya oku öyle iç hatta. Bı ferahla abdest al rahatla. Ayaklarını uzat güzelce uyu 💕 Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz
[silindi] MinnieMouse çok teşekkür ederim iyi dileklerin için canim , gerçekten birinin beni düşündüğünü duymak bana çok moral veriyor ♥️
[silindi] Nuraslanklc gece mesajı görmeden uyuyakalmisim canım , yazdıkların o kadar güzel ki gerçekten aile sıcaklığı veriyor , Allahim mutluluğunu eksik etmesinn çocuklarınla ailenle ♥️♥️ sabaha kadar da hiç kanamam olmamış bu arada 🤭