sg-happy umut verip yanlış yönlendirme yapmak istemem. Ben kızımda 10 haftalıkken duydum kalp atışını. Ama bana 10 haftaya kadar size söylenilenler söylenmedi. Geç döllenme olduğu zaten hem kanda, hemde doktorun söylediğine göre belliydi. 2 doktor size aynı şeyi söylediyse bişey diyemiyorum. Ama içiniz rahat edecekse, başka doktora tabi gidin. Ama mutlaka gidin. Beklemeyin. Rabbim sevindirsin inşallah sizi.