Edahoso Turkaninalli 😍😍 hiç kendimi 8 ay geçmiş gibi hissetmiyorum ya 😂 sonra karnımı bir görüyorum kocaman 😂😂 zaman nasıl da geçiyor
Turkaninalli Edahoso Nedense zaman bana bir uzun geldi ☺️ Zaten göbeğimde sanki ikiz gibi 😂 Umarım sağlıkla doğar kucağımıza alırız 🙏
Edahoso Eda_65 dimii bence de bir an da 1,5 ay kaldı resmen 🥲 hele bir de 10/15 gün erken gelse şurda 1 ay zaman kaldı🥹🥹
ikizlerinannesi97 Edahoso bu tek bebek cnm ikizlerim büyük 7 yaşındalar ama ikizlerde bu kadar zorlanmadım bunda baya zorlanıyorum 🤦♀️