Edahoso mnrgnc benimde ilk gebelik ve herkesin kafasında biz nasıl doğurduk olur biter falan gibi cümleler normal istiyorum ama sonra burda okuduğum şeyler bazen korkutuyor 😂 ama yılmak yok rabbim verir kolaylığını elbette
Edahoso Kaleboynutuba 😂😂 günler yavaş geçiyor gibi ama geriye dönünce ne kadar gün geçmiş diyorsun 😍🥹 çok duygusal değil mi ya
Edahoso Arife1126 benim hep baş aşağıdaydı ama hiç kanala girmiş demediler sadece bu ara aşağıdan fazla tekme attığını hissediyorum onun dışında bişey hissetmedim ve doktorum bana yürüyüş önerdi kanalda olmadığı için
ikizlerinannesi97 Edahoso son 69 bizimde hemen doğurmak istiyorum artık agırlaştım egilemiyorum uyuyamıyorum vs vs… 🤷♀️
Edahoso ikizlerinannesi97 yaa bayburt memleketim 69 olunca özellikle resim çekip atmıştım😂😂 sizinki ikizmiş ama bu kadar ağırlaşmanız vs çok doğal biz bir taneyle yapamıyoruz sende iki can var rabbim sağ salim kavuştursun
Edahoso Annekuzusu_Ayaz desene minik kuş sabırsızlandırmak istemiş sizi 😍😂 sağ salim sağlıkla kucağına aldığın haberlerini de okuruz inşallah ♥️
Annekuzusu_Ayaz Edahoso biraz öyle oldu canım sabrını deniyo annesinin paşaşı😍amin inşallah doğurursam yazıcam sana😅
Edahoso Denizyildizi1 😂😂 hamilelik kolay geçiyorsa eğer gerçekten rahat bir 9 ay yaşıyorsun ama sonrası allah kerim😂😂
Denizyildizi1 Edahoso Benimki 30.haftaya kadar rahattı sonra su gelmesi bebekte gelişim geriliği vs.çıktı hep hastanede geçirdim 37+3 oldum ama nasıl oldum bilmiyorum bebek kendini toparlamış suyu gelişimi iyi ama galiba bugün yarın doğuracağım açılmam var 1 cm
Edahoso 4747 bir ağrım da yok aslında sadece kaburga ağrım var o da magnezyum eksikliğiymiş ama uyumama sebebim artık beden mi kendini uykusuzluğa alıştırıyor bilmiyorum gözlerim acıyor uykum var yatıyorum uyuyamıyorum😂😂
Edahoso Serap26_ ağrılar yoruyor insanı gerçekten hele aldığım kiloları görünce bir an önce doğsun da tekrar zayıf olayım istiyorum😂😂
mnrgnc Edahoso okumamak en iyisi öyle cümleler kuranada he de geç 😁 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağlıkla gelsinler
Damyavuz Edahoso son 49 ama 20 haziranda sezaryene gireceğim nasip olursa erken gelmezse İnci Hanım 😌💜🌸
Kaleboynutuba Deletedmom2265 tabi canım erken çağırmak iyi değilmiş te zamanıda olsun ben o niyetle demiyom tabiki zaman çabuk geçse anlamında da bakalım ya rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah cümlenizin