Evet bende dayanmamı kasılmamı çözemiyorum belli bolgelerde ozellıkle gıbek deliğimin orslarda oluyor bazende kasıklarımda en sonki kontrolde bas asagı duruyodu kasılmamı dayanmamı anlamıyorum boyle etımı cekistirıyolarmıs ittiriyomus gıbı oluyo ama ıyle keskın bı acı sancı vermıo az bi rahatsızlık kasılma off odd nasıl anlycaz acaba benım bikerede sancım cıkmıstı nst hıc anlamamıstım bobregım agrıyo dıye gıtmıstım doktorda bır saat ıcınde 4 kere olursa gel diyo anlayamıomki gidiim