mihraveannesi Son haftam ve korkuyorum. Yavaş yavaş içime işliyor korku, zaman yaklaştıkça. Nasıl yenerim, nasıl rahatlarım bilmiyorum 🥺
Suleermz mihraveannesi son 1 korkum sezeryan 37+4de nişan geldi 2 cm açıklık var ara ara sancı kasılma ama gelen giden yok pazartesi 40 oluyoruz ve yatisim verilip suni denenecek inşallah normal doğururum çok stres yaptım
Dilany35 Benimde son 7 fakat bir an önce doğsun istiyorum benim korkum sadece sezeryan olmak çok korkuyorum sezeryan olmaktan bence sezeryan olmak normal doğumdan daha zor bakalım şimdilik herşey normal sürecinde ama gelen giden yok bir haftadab fazladır 2cm açılmam var
mihraveannesi Dilany35 benim de sezeryan olma ihtimalim var. Hazırlayamıyorum kendimi bi türlü. Ayy Allah’ım yardımcımız olsun dua edelim birbirimize 🌼
Muno22 Dilany35 merak etmeyın sezeryan oldum korkulacak hiçbir sey yok hıssetmedım bıle sadece ılk anestezı gectıgınde yanma oluyo o zor bırde ilk yürüryüs dıger turlu hıc korkulacak bırsey yok agrı kesıcı yapılıyo zaten serum takılı oluyo ogle cok agrınız olmuyo rahatlatın kendınızı hersey güzel olacak dıyın emınım cok güzel geçer 🥰
Gorkemm Dilany35 ayy aynıyız valla benim 15 gün var ama dediğiniz gibi sezeryan olursam ona dönerse en son iş diye çok korkuyorum hatta herkes sezeryan isterler sen nasıl normal istiyorsun filan diyorlar ama korkuyorum yani benim 2 haftadır da sancım ama açılmam yok bebek kanalda da değil herkes suni sancı verirler ama sonu hep sezeryan oluyor diyorlar iyice korkuyorum biran önce sağ salim doğsaydı
Dilany35 mihraveannesi doktorum sezeryan olmaktan bahsetmedi fakat ben korktuğum başıma gelir diye diyorum yoksa şimdilik normal :)
mihraveannesi Suleermz ayy Allah’ım bi avaz da kurtarsın yar ve yardımcın olsun inşaAllah 🤲💜 güzel haberlerini alırız umarım, haber ver 🌺
Suleermz mihraveannesi çok teşekkür ederim canım inşallah rabbim hepimize evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🌼
Dilany35 Muno22 Benim sezeryan olacağımı doktor falan söylemedi ben sadece ilk dogumumu 37′5 de yapınca buda 39 oldu ama doğmadğı için korktuğum başıma gelir diye endişeleniyorum
mihraveannesi Muno22 ahh inşaAllah inşaAllah hangisinde kızım da ben de sağlıklı olacaksam öyle olsun 🌼💜
Muno22 mihraveannesi ne kadare olumlu olursanız o kadar guzel oluyo ıkısıde zor ama Rabbim kolaylıgını verıyo sakın korkmayın aynen saglıklı olunda en onemlısı o🥰
Dilany35 mihraveannesi elbette herkes için anne ve bebişin sağlığı nasıl iyi olucaksa öyle olsun 🤲🏻❤️
Dilany35 Gorkemm evet bana da aynısı söylüyorlar ama işte sezeryan doğumdan korkuyorum bakalım sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻❤️
Sevdenurkaya Anneler 39+2 olduk bizde kasılma ağrı var ama şiddetli değil normal doğum demişti doktorum ama 20mayısa kadar normal doğum olmazsa gel dedi acaba suni sancı mı verecek bilgisi olan varmı