Benim tup bebekti elimde ilaclar var doktor biraktirdi. Ozel ilaclar oldugu icin parayla aldik hep ihtiyaci olan varsa gondereyim once recetesini atsin tabiki yoksa gonderme sonrasi sorunlar olabilir benim acimdan. Progestan ve folik asit var lutinus var bir kutu ama icinden 1 tanesini almistim. Progestan igne var 3 yada 4 tane bilmiyorum bakmam lagzim kan sulandirici var 3 yada 6 tame onada bakarim. Ihtiyaci olan varsa yardim ederim bizi cok yipratti ilac paralari bilirim. Halden anlarim arkadaslar…