minigim07 hurafe mi bilmiyorum ama kese fasulye gibi yataysa erkek yuvarlak olursa kız diyorlar ha bide kız bebek hep soldan hissedilirmiş onu da duydum benimki de kız hep solumda ultrasonda falan soldan bakıyo doktor hareketleri hissediyorum hep solumda duruyor