Canım bende Aralık ayında kurtaj oldum doktor bana en az 3 ay kadar korun dedi rahim kendını toparlasın daha sağlıklı olur dedi bence biraz beklemelisin sağlık açısında da bir kaç ay beklemek zor değil die düşünüyorum ama yinede karar senin ben 6 ay korundum bu hafta yeni başladık en önemlisi senin sağlığın