ezgicukur Annekuzusu_Ayaz maşallah sübhanallah bizde üç gün önce gittiğimizde 3700 küsürdü ama doktor engel olabileceğinden bahsetmedi normal doğum için 🤷♀️
Annekuzusu_Ayaz ezgicukur benimkide 39 haftadayken 3.680di seninkide maşallah canım bana 41e kadar 4 kilo olursa sezeryan olabilir dedi
ezgicukur busekoraltan bende bazen sizin gibi düşünüyorum ama bir yandanda zaten haftası doldu pazartesi kontrolde doktora söyleyeyim versin suniyi artık diye de düşünmüyor değilim 🫣😵💫
busekoraltan ezgicukur ama suni her zaman kesin çözüm değilmiş ya. Sezeryana dönüyor bebek stres yapıyor dıyorlar suni için 😢 napcaz bilmiyorum
ezgicukur busekoraltan bende ondan korkuyorum , sancı çekip sonradan sezeryana dönmek istemiyorum 😪 bakalım ne yaşayacağız 🤦🏼♀️
ezgicukur Annekuzusu_Ayaz hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza sezeryan yada normal ☺️
Ferii95 ezgicukur 40+5 im. Yarın ya da en geç yarından sonra sorularına cevap verebilirim. Yatış yapılacak 2 günden birisinde. Ben de de 38. Haftada açıklık yoktu hiç baş asagiydi. Bakalım yarın durum ne olacak muayenemiz var
Ferii95 busekoraltan risk tabiki var ama bence de 41 e kadar sıkı takiplerle beklenebilir. Ben 2 günde bir gidiyorum
Melisa-97 ezgicukur hayır yoktu rahim’e ip gibi birşey yerleştirdiler o 3 cm açıklık yapti sonra onu çıkardılar suni sanci verdiler suniyle beraber 10 cm oldu.
Nazorl ezgicukur Aynı dertten muzdaribiz bende 39 haftalığım sıfır açılma 😔 Eğer ki böyle devam ederse valla direk sezaryen doğuma giricem suni sancının acısı çekilmez bence 🙈