Edavebebek Aren Nisa diye düşündüm kızımın ismini ama tuhaf mı sizce Beren Nisa çok sert gibi geldi.Oğlum olursa da Arden vs olabilir diye düşündüm
yigitinannesiiiii Edavebebek bende oğlum için düşündüm Aren ismini ama eşime beğendiremedim bi türlü 😂
tazebiranne_hg04 Edavebebek mihri nisa çok hoş bilmiyorum düşünür müsünüz Aren ismini çooook fazla duydum
Laylaycizi_96 Edavebebek ben sadece Nisa koymayı düşünüyorum iki isim sevmiyorum kızımın adı eylül ikinci kızım olacak Allah nasip ederse ona da tek isim koyacağım Aren ne demekki
Laylaycizi_96 Edalim2511 anlamı güzelmis ama kulaga pek hoş gelmiyor bence yine de siz bilirsiniz tabiki
Edalim2511 Edavebebek benim oğlum olcak Aren ve Arden arasında kararsız kalmıştık. Ama Aren olcak inşallah🙏
Areninannesiii Edavebebek benim kızım olucak Aren koyduk adını ben aslında Aren Mina istedim ama eşim sadece Aren daha guzel diyor bu şekilde kaldı 🥰