Askiletotomsu ben calisan bir kadin oldugum için zaten bakımlıyım evlendim salmadım yine aynıyım,hamileyim yine ayni,seviyorum çünkü bakımlı olmayı,ayak kremleri makyaj vücut kremleri vs vs her şeyi yapmaya calisyrm esimden cok kendim için kendi mutluluğum için,tabiki saldığımız anlar oluyor bazen 0 makyaj dolaşırım pijama terlik ev modu ama her zmn değil,özellikle hamileyken bence kendi psikolojimiz içinde bakımlı olmaliyz