YagmurCan11 skaplan Ben 10. Haftaya kadar vajinal usg ile kalp atışını dinleyebilmiştim. Bebeğin yerleşimiyle ilgili bazen atımlar alınamayabiliyor. Moralinizi yüksek tutun inşallah bir dahaki kontrolünüzde rahatca dinlersiniz.
skaplan Rojinn inşallah canm çok korkuyorum ilk gebeligimde de kürtaj oldum kalp atışını durdu diye doktor düşük yapabilirsin dedi
Rojinn skaplan İyi düşün iyi şeyler olsun canım 9 -10 haftada duyan var böyle düşün Hakkında hayırlısı olsun inşallah 😘😘
skaplan YagmurCan11 inşallah ama benim korkularim var ilkinde de kötü bı bişey yaşadım o yüzden korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye
skaplan Smyragl evet ama düşük olabilir kalp atışını hiç duymuyorum kanaman olabilir düşük yapabilirsin dedi o gün ağladım sabaha kadar ertesi gün başka doktora gittim gayet iyi dedi