linamom Merhaba yenidoğan bebeğin bir bir buçuk saatte bir mama için ağlaması normal mi deneyimli anneler acil yardım
Feyza-nur linamom mama için ağlamıyor olabilir size çok ihtiyacı var bol bol ten teması yapın koynunuzda yatırın
mercimeginannesiiii linamom Verdiğiniz miktara ve mamadan mamaya değişir. Mesela hipp çabuk sindiriliyor. Yenidoğan zaten mideleri küçük az ve sık beslenirler. Bence normal olabilir.