Benim suyum kendiliğinden gelmişti sancım yoktu ama anlatılanlardan anladığım sancı önce olur suyu doktor doğum esnasında açarsa o su ile birlikte bebek de kayarak ıkınma esnasına daha kolay bir şekilde doğum oluyor çevremde duyduklarım bu şekilde ve sanırım anlaşılmıyo acı hissedilmiyo doktor suyu açarken zaten doğum sancısı çekerken ıkınırken o acı bence varsa bile vız gelir