-Eflatun- acemianneee_31 ahhaha benim bebeğimde öyleydi sanki hani telefon titrerya aynı öyle oluyordu şimdi doğdu 5 aylık oldu
Zeyyyn acemianneee_31 🤣titriyorsa vay haline benim kızda kuduruk mu kuduruk tu vurmalar itmeler hıçkırık değişik titreşimler plesantaya vurunca olur demişlerdi şuan 7 5 aylık karnındaki halinden beter 🤣 fırıldak bir kız durduramyrm
-Eflatun- acemianneee_31 3 ay koliklik biraz sıkıntıli geçti şimdi eskiye göre çok cok daha iyi ama kendine baktırıyor ilgi aşığı bir oğlum var akşama kadar hiçbirsey yaoma onunla ilgilenen sadece
La_Liberte haticerabia45 valla emin değilim sadece burda öyle okudum 😂 doğunca bol bol çiş kaka temizleyecez 😂
EssoSavve acemianneee_31 valla o titremenin kordonuyla oynayınca olduğunu biliyorum ama 😁 bişey sallanıyormuş gibi hissediyorum titriyor doktorum kordonuyla oynuyor demişti 😅
Kbrmoms_ Bendede çok oluyor telefon yutmusum gibi karnım titriyor çok sık oluyor ne yapıyolarsa artık içerde
La_Liberte acemianneee_31 sadece burdan okudum bir kesinliği yok 😅🙈 ama her türlü olayları çok güzel 😍