FatmaaFatmaa Normal yada sezeryan icin son karar gunum en gec 26sinda doktorum dogumu baslatiriz dedi ve Ben Hala normal mi sezeryan mi istiyorum karar veremedim varmi aramizda dogumu yaklasan benim gibi kararsiz olan?
Buseyllzr FatmaaFatmaa mecburi bir durumunuz yoksa kesinlikle normal doğum yapın. Adı üstünde doğum normal bişey zaten sezeryan anne ve bebek için riskli olan durumlarda uygulanan bir ameliyat.
Mrvysnn FatmaaFatmaa son 8 günün normal istiyorum o yüzden doktorum son ana kadar beklicem dedi 41 oldugunda hala normal dogum olmazsa sezeryanla alırım dedi önceliğiniz anne bebek saglıgı ama her şeyin normal ilerlerse bence normali tercih etmelisin hem daha saglıklo hemde dogumdan sonra daha rahat oluyor çevremdeki gördüklerimden yorumladıgım
FatmaaFatmaa bebisveannesiiii sizin nasil olcak suni verip dogum mu baslatilacak bana doktorum 25 26sinda yatis yapar serumlarla kontrol ederek dogumu baslatiriz dedi
FatmaaFatmaa Mrvysnn sizin son ana kadar beklenicek o zaman benim doktorum daha 41 dolmadan suniyle baslatiriz dedi o yuzden acaba sanci olur ama acilma olmazsa diye cekindim
Mizgin_2163 FatmaaFatmaa benim 4 doğumum olacak. Her şey yolunda gidiyor dedi doktor. Bakalım ne zaman olacak.
Buseyllzr FatmaaFatmaa kuzum sezeryanda da 7 kat kesilecek karnin dikişlerin olcak. Zaten normal doğumda kesiyi sancidan hissetmiyomussun bile bide sonrası çok zor senelerce dikisleri ağrıyan insanlar var bende normalden korkuyorum ama en azından 1 gün o acıyı yaşayacağım sonra rahat olcam diyorum 😚
bebisveannesiiii FatmaaFatmaa suni sancı verilmeyecek normal doğum olmasını beklicez ne zaman gelirse artık 😊
Mrvysnn FatmaaFatmaa sanırsam 40 oldugunda bende suniyle başlatmak istiyorum 41 beklemeden ama doktor ne der bilemedim