Mervekara16 bende gebe kalmadan önce panik atak için ilaç tedavisi oluyordum gebe olduğumu öğrenince bıraktım.20.haftala kadar bi sıkıntı yaşamadım ama 3 haftadır geceleri huzursuz ani kalkıyorum uykuya geçişte sıkıntı yaşıyorum sanki atakları tekrar yaşayacak gibi oluyorum böyle devam ederse tekrar doktora gitmek zorunda kalacağım ayrıca 2 saatlik uykuyla bile uşe gittiğim oluyor.Herşey bebiş için iyi olsunda yeter bana