Dkahraman Kızlar merhaba, 16+3 haftalık hamileyim bebeğinizin ilk tekmesini ne zaman ve nasıl hissettiniz?
-MinikveAnnesi- Dkahraman icimde karınca yürüyormuş gibi bi gıdıklanmayla hissetmeye basladım sonrasında seyirme ve pıt pıt vuruşlara dönüştü 🤗
Hapyymami55 Dkahraman ilk hareketini 14 de hiseetim ifatar gitmiştik yemekden sonra pantalonum karnımi sıkmaya başladı hemde baya baya bebekde rahatsız oldu sanırım sağ tarafımda bir iki dakika boyunca küt küt vurdu durdu hemde ilk tekme olduğu halde. Çok net hisetmistim
Tubisss-im Ben şuan 14 haftalıgım tekme degilde ara sıra hareketlerini hissediyorum tekmede yakındır umarım☺️
yigitinannesiiiii Bende elimi karnıma koyunca pıt pıt bişeyler var ama dıştan elimi koymadığım zaman bişey hissetmiyorum bağırsak hareketimi aceba 17+3 deyiz 🙈
Hapyymami55 yigitinannesiiiii benim de tam tersi elimi koymayinca net hisediyorum diyorum elimi koyim hisedim elimi koyuncada bu sefer hareket etmeyi kesiyor 😂
yigitinannesiiiii Hapyymami55 bağırsak hareketi olsa sol taraftada olurdu değilmi çünkü sadece sağ tarafımda oluyor nesquikli süt içtikten sonra aşırı oluyor bide keşke bende elimi koymadan hissetmeye başlasam şuan olan şey bebekmi değilmi 😂