duru_pars Hanımlarrrr ilk hareketi hissetmeye başladım sanırım ayyyy şimdiye kdr bebek yokmuş meğer içimde çok değişik bir duygu Allah’ım isteyen herkese yaşatsın ❣️❣️❣️❣️
bayanukuslu duru_pars kaç haftalıksıııınnn ☺️☺️ Bende hissetmek istiyorum artıııl😂😂😂 kendimi hamile gibi hissetmek istiyorum 😂😂
Demhat duru_pars ben de 17. Haftamda hissettim işteydim, gülmüşüm kendi kendime farkında olmadan,acayip güzel bi histi. 20. Haftalara gelin daha güzeli gelşyor 😍
duru_pars Zehraa12 17. Haftaya girdim 17+2 yim 🥰 ay çok enteresan anlatamam içerden birley göbeğime böyle pıt pıt değiyor 😄😄
duru_pars bayanukuslu erken birazcık tam 17. De hissetmeye başlıyorsun öncesi böyle baloncuk patlıyor gibi oluyor 😍
Behiye89 duru_pars kızımı ilk hissettiğim zaman ağlamıştım. Şükürler olsun Allahım diye. Mucize gibi bişey 🙏❤️🥰🌸