Dlrcem Kızlar bugün kontrolümüz vardı. Bebişin kilosu 2.300 olmş boyuda 46.6 cm. Sizce normalmii? Doktor pek suratsız hiç yorum yapmadı. Ters bişe olsa sölerdi heralde dmi?