Arkadaşlar merhaba, 36 haftalık hamileyim 2 gündür hastanede yatıyordum yeni çıktım rutin kontrol için doktora gitmiştim NST çekindim ve ben hiç bişey hissetmediğim halde düzenli sancı çıktığı için doktorum acil yatış verdi daha sonra bebeğin kalp atışlarında ani inişler ve artışlar görüldüğü için acil sezeryana alınıyordum ki ultrasonda her şey normal görünüyor diye doktorum vazgeçti. 2 gün boyunca 4 saatte bir NST çekindim ve bebeğimin kalp atışları en az 60 en fazla 200ü gördü. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda yani bu bebeğin kalbinde sorun mu var demek doktorum hayır diyor ama bu kadar anormal çıkması da stres yapmama neden oldu. Uzun oldu kusura bakmayın ama bilgisi olup yazan olursa çok sevinirim.