Ersibneh Son dokuz günüm kaldı ayaktayken birde alt kkısmaaa sanki bıçak saplantısı gibi agrılar girdi ve sanki çok çok asagıdaymıa gibi hissettim yürürken de zorlandım ve karnım çok sertleşiyor ve hareket ettikçe bebek canım acıyor
atikilknur99 Ersibneh bende 38+6 oldum bende de bıçak saplamasi gibi ağrılar oluyor arada ama doğum belirtisi mi bende bilmiyorum bebeğiniz kanala girdimi acaba sizin
Ersibneh atikilknur99 valaa bilmiyorum ya en son 2 hafta önce gittiğim de bebek bas asagı demişlerdi çok baskı uyguluyor demişti o mu acaba
Rumeysaasgin Artık doğum kanalında olduğu için böyle hissetmeniz çok normal ama bu bugün yarın doğabilir demek olmuyor maalesef o acılar 40 haftanın sonuna kadar çekilebiliyor çok zor Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏
Ekercan Kızlar bende aynı durumdayım 38+5 karnımda bir sancı sertlik lavobodan cıkamıyorum devamlı sıkışır haldeyim oda sancı yapıyor hafif koyu bir akıntı geldi sadece doğum başlangcı olabilir mi acaba
Ersibneh Ekercan koyu akıntı nişan olabilir bazıların da sümüksü akıntı içinde kan gelir çok az bazıların da leke leke diye duymuştum kontrol altın da tut